În conformitate cu prevederile art. 478 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și prevederile art. 156 din Anexa nr. 10 la Codul administrativ, Primăria comunei Recea, județul Maramureș organizează concurs de promovare în grad profesional a funcționarilor publici din cadrul aparatului de specialitate a Primarului Comunei Recea;
Funcția publică pentru care se organizează examenul și compartimentul din care face parte:
| Nr. Crt. |
Denumire funcție publică specifică |
Categorie |
Clasă |
Grad profesional deținut |
Compartiment |
Grad profesional pt care se organizează examenul |
| 1. |
Inspector |
Execuție |
I |
Asistent |
Asistență Socială |
Principal |
DATA desfășurării examenului:
- Proba scrisă se va desfășura în data de: 17 decembrie 2025
- Proba de interviu în termenul prevăzut la art.103 din Anexa nr.10
LOCUL de desfășurare a examenului:
Examenul se va desfășura la sediul Primăriei comunei Recea, str. Primăriei nr.2 din localitatea Recea, județul Maramureș
Condițiile de participare la examenul de promovare în grad profesional:
Pentru a participa la examenul de promovare în gradul profesional superior funcționarul public trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile prevăzute de art.479 alin.(1) cu excepția literei b) și alin (2) din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ ;
- să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fi obţinut cel puţin calificativul “bine” la evaluarea performanțelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului Administrativ;
Dosarul de înscriere la examen se depune de către candidați în termen de 20 de zile de la data afișării anunțului privind organizarea examenului sau concursului/examenului de promovare, respectiv de la data de 14 noiembrie 2025 până la data de 8 decembrie 2025 ;
Dosarul de concurs depus de candidați va conține în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art.479 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, modificat:
- formularul de înscriere
- adeverința eliberată de instituție în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani în care funcționarul public s-a aflat în activitate;
- adeverința eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situației disciplinare a funcționarului public, în care se menționează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancțiune disciplinară, care să nu fi fost radiată
Bibliografie și tematică:
La examenul de promovare pentru funcția publică de execuție de Inspector, clasa I, grad profesional asistent în Inspector, clasa I grad Principal , din cadrul Compartimentului Asistență Socială
- Constituția României, republicată; cu tematica Titlul I și II
- Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare - cu tematica Cap. I, II și III
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați republicată, cu modificările și completările ulterioare - cu tematica Cap.I, II, și IV
- Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare - cu tematica Titlul I și II ale părții a VI-a
- Legea nr.292/2011 a asistenței sociale, modificată; cu tematica Legea nr.292/2011 a asistenței sociale modificată;
Relații suplimentare la sediul Primăriei Comunei Recea, str. Primăriei nr.2, Loc. Recea, jud. Maramureș ;
Date de contact: 0262287240, email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Se va afişa în data de 14 noiembrie 2025 ora 12.00, la sediul și pe pagina de internet a Primăriei Comunei Recea, județul Maramureș;
PRIMAR
Vasile-Alexandru ARDELEAN